ממשלה יעילה וקטנה לישראל – השמיעו את קולכם!

שרינו על כתפינו

ממשלה גדולה מדי היא בזבזנית, מרוקנת את הכנסת מאנשים טובים, ולא יעילה – איך אפשר לנהל את המדינה עם 40 איש יושבים סביב שולחן הממשלה?

אין בעיה למנות שרים בלי תיק ושרים לענייני משהו מיותר, יש הרבה כאלה. בתנועת עורו אנחנו מזכירים – "שרינו על כתפינו" – כל השרים המיותרים עולים לנו האזרחים מיליונים.

אבל אני חושב שזו לא אשמת נתניהו ואני לא רוצה לתקוף דווקא את ראש הממשלה – הרי הרעה הזאת מלווה אותנו כבר שנים והתחילו אותה ראשי ממשלה קודמים. במקום לתקוף את הממשלה היוצאת, אני מציע לחזק ולעזור לממשלה הנכנסת – ולא משנה מי ירכיב אותה.

הבוקר השתתפתי בתכנית של אורלי וגיא בניסיון משותף עמם לקדם את המאבק – שלושתנו לבשנו חולצות משעשעות… הנה ההקלטה:

הצטרפו למאבק – זה לוקח 20 שניות

ממש עכשיו, לפני הבחירות, זה הזמן שלנו – הציבור הרחב – להשמיע בקול גדול את הדרישה: הממשלה הבאה צריכה להיות קטנה יותר, יעילה וחסכונית. 18 שרים צריכים להספיק.

ככל שנלחץ חזק יותר, המשא ומתן הקואליציוני ייפתח מנקודת מוצא טובה יותר – נבחרי הציבור ידעו מה הציבור רוצה ויפעלו להקמה של ממשלה יעילה יותר.

במקום לאבד תקווה, צריך לפעול – הלחץ שלנו משפיע!

מה עושים? תנועת עורו פונה בימים אלה לכל המפלגות והמועמדים בדרישה להתחייב מראש: לא להסכים להיות שרים בלי תיק, לסרב לקבל תיקים סתמיים בלי אחריות ציבורית אמיתית, לא להצטרף לממשלה מנופחת.

ככל שיותר אנשים יצטרפו לקריאה לממשלה קטנה יותר, כך יתחייבו המועמדים לפעול בהתאם – ואנחנו נהיה שם גם אחרי הבחירות, כדי להזכיר להם ולעקוב אחרי הביצוע.

אני מזמין את כולם להיכנס לאתר עורו uru.org.il ובלחיצת כפתור להשמיע את קולנו – אם גם לכם כבד על הכתפיים, לפני שמטילים עוד מיסים וקיצוצים, צריך ממשלה קטנה יותר. היכנסו והצטרפו עכשיו, זה לוקח בדיוק 20 שניות.

שרינו על כתפינו: בממשלה הבאה 18 שרים

שרינו על כתפינו: בממשלה הבאה 18 שרים

 כבר כתבתי על זה בעבר: אל תסכימו להיות השר לענייני שקר כלשהו – ובכוונתי להמשיך. המאבק שלנו צודק – הצטרפו גם אתם.

השאר תגובה