שעה טובה – ברכה מיוחדת לראש השנה

בשנה הקרובה, הקדישו שעה אחת בשבוע למטרה טובה – עבורכם, למשפחה, לסביבה, לקהילה או אפילו למדינה – וכך תהיה לכולנו שנה טובה עוד יותר. שתהיה לכם שעה טובה!

ברכה מיוחדת לראש השנה

חברים, משפחה, מכרים וקוראים, רציתי לאחל לכם לכבוד ראש השנה, שתהיה לכם שעה טובה!

בשנה הקרובה, אני מציע לבחור שעה אחת בשבוע ולהקדיש אותה למטרה טובה. כשעושים טוב, הוא חוזר אלינו וגם מפיץ את עצמו. כך תהיה לכולנו שנה טובה באמת.

עדיף לבחור אותה ביום קבוע, כדי לא לשכוח, אבל השעה הטובה יכולה להיות קבועה ויכולה להשתנות. התוכן שלה יכול לחזור על עצמו או להיות מגוון. אתם יכולים להקדיש את השעה הטובה לעצמכם – לעשות ציפורניים או לקרוא ספר טוב, למשל. אתם יכולים להקדיש את השעה הטובה למשפחה או לחברים – לשוחח באמת עם מישהו. ואתם יכולים גם להקדיש שעה טובה עבור הסביבה, הקהילה או המדינה – ללמד ילד שיעור פרטי, לנקות את החוף, להתנדב. כל דבר שנראה לכם טוב.

את השעה הטובה אפשר להעביר בבית, בחוץ או בתנועה. אפשר אפילו לעשות שעה טובה בפייסבוק, כאשר במקום לגלוש סתם, אתם משתפים ומעודדים מטרות שאתם מאמינים בהן.

כאשר עושים טוב מתוך מודעות למעשה, מרגישים הרבה יותר טוב עם עצמכם. וכמובן שהטוב גם מפיץ את עצמו אל הסביבה. אם כולנו נקדיש שעה אחת בשבוע למטרה טובה, אז באמת תהיה לכולם שנה טובה עוד יותר. שעה טובה!

שעה טובה - ברכה מיוחדת לראש השנה

שעה טובה – ברכה מיוחדת לראש השנה

עוד ברכת שנה טובה? הנה קישור לברכה לראש השנה מן השנה שעברה: ברכה מקורית לשנה החדשה.

תגובה אחת בנושא “שעה טובה – ברכה מיוחדת לראש השנה

  1. פינגבאק: ברכה מקורית לשנה החדשה | הישראלים

השאר תגובה