אל תסכימו להיות השר לענייני שקר כלשהו

ממשלה יעילה לישראל

הממשלה שלנו גדולה. הרבה יותר מדי. עשרות השרים לא באמת יכולים לשבת סביב שולחן אחד ולנהל את המדינה. זה פשוט לא עובד. וזה גם מבזבז מיליוני שקלים ומחליש את הכנסת.

הבחירות הקרובות הן הזדמנות ללחוץ על המפלגות להקים ממשלה יעילה יותר, חסכונית וטובה יותר לישראל. זה רצונו של הציבור הרחב, ותפקידם של נבחרי הציבור הוא למלא אותו.

הליכוד בעד – מי עוד?

כבר היה פעם חוק שהגביל את גודל הממשלה ל-18 שרים. רק ראש ממשלה אחד פעל לפיו – נחשו מי? נכון, בנימין נתניהו. למרבה הצער, ההגבלה בוטלה, אבל חברי כנסת הגישו מאז הצעות להחזירה, וביניהם בכירי הליכוד ראובן רבלין וגדעון סער.

עכשיו, נפנה לכל המפלגות והמועמדים בבחירות ונדרוש לקבל את עמדתם – מי בעד ממשלה בזבזנית ומנופחת על חשבוננו, ומי בעד ממשלה יעילה לישראל. ואחרי הבחירות, נעמוד על המשמר בעת גיבוש הקואליציה והקמת הממשלה.

בתחילת השבוע התארחתי בתכנית הבוקר של אורלי וגיא, שם ניסינו להשפיע על חבר הכנסת זבולון אורלב מהמפד"ל להתחייב. ביקשתי שלא יסכים להצטרף לממשלה רק כדי להיות השר לענייני שקר כלשהו.

האם הוא בעד או נגד? האם לחץ ציבורי משפיע על עמדות המועמדים? קליק להקלטה מתוך התכנית:

איך מצטרפים?

באתר של תנועת עורו מתנהלת פעילות ראשונה בנושא וכדי לדחוף להקמת ממשלה יעילה לישראל, צריך את הקול שלכם כבר עכשיו. קליק ואתם שם – לא לממשלה מנופחת.

רוצים את הקול שלנו? אל תכנסו לממשלה מנופחת כדי להיות השר לענייני שקר כלשהו

רוצים את הקול שלנו? אל תכנסו לממשלה מנופחת כדי להיות השר לענייני שקר כלשהו

השאר תגובה