ביטול אגרת הטלוויזיה – לקראת הבחירות

רוצים את הקול שלנו? בטלו את האגרה!

הבחירות הכלליות מתקרבות וזה הזמן לעסוק בנושאים החשובים ביותר למדינה – חינוך, יוקר מחיה, בריאות, ביטחון. אומרים לי שלא זה הזמן לעסוק באגרת הטלוויזיה המעצבנת, כי זה נושא צר מדי. יש בזה משהו. אבל בעצם, זה תמיד יהיה נכון – תמיד יהיה משהו חשוב יותר.

אז בסדר, לא נטלטל עכשיו את המדינה ולא נהפוך עולמות. ממילא, את הצעת החוק שאנחנו מגבשים לביטול אגרת הטלוויזיה לא נוכל להגיש עד אחרי הבחירות. אבל חשוב להוכיח שהרוב עדיין יכול לשנות ולתקן את המדינה. זה בדיוק הזמן לדרוש מן המועמדים והמפלגות המתמודדות להבהיר את העמדה שלהם לגבי ביטול אגרת הטלוויזיה.

אז אם גם אתם בעד ביטולה, קחו את התמונה שלמטה מעמוד הפייסבוק, והדביקו אותה על עמודים של מפלגות ומועמדים – בואו נדרוש ביחד לדעת את עמדתם בנושא. הלחץ והעלאת הנושא לדיון חשובים לקראת הבחירות. עם כינוס מושב הכנסת החדשה, נגיש את הצעת החוק.

המקור לתמונה להדבקה – הקליקו כאן: מבטלים את אגרת הטלווזייה.

עדכון – המקור לתמונה השנייה, הקליקו כאן: מיד אחרי הבחירות מבטלים את האגרה.

הצטרפתם כבר לעצומה? אם עדיין לא, הקליקו כאן: לבטל את אגרת הטלוויזיה.

השתתפתם בדיון באתר עורו? זה המקום: עורו נגד האגרה.

ואם כבר ביחד, אז תנו בבקשה גם לייק: עמוד הפייסבוק.

רוצים את הקול שלנו? בטלו את אגרת הטלוויזיה!

רוצים את הקול שלנו? בטלו את אגרת הטלוויזיה!

עדכון: תמונה חדשה באותו עניין —

מיד אחרי הבחירות - מבטלים את האגרה!

מיד אחרי הבחירות – מבטלים את האגרה!

 

2 תגובות בנושא “ביטול אגרת הטלוויזיה – לקראת הבחירות

  1. אלי

    לא יאומן כי יסופר…אנא עזרו לי?!?

    לפני שבוע בערך התקשרו אלי מרשות השידור ( ככה הם הציגו את עצמם ) ושאלו אותי אם יש ברשותי טלוויזיה…רק לשם הפרוטוקול,אין לי טלוויזיה כבר הרבה שנים מתוך בחירה וזה מה שאמרתי להם!!! הרגע קיבלתי מהם מכתב בו הם טוענים שבבדיקה שנערכה ע"י משרד עורכי דין המייצג אותם ( ??? ) אותר אצלי מקלט טלוויזיה !!!??? איך??? מתי???? ומאיפה כל השקרים האלה????? הסכום על 6 (!!!!!) שנים אחורה כולל קנס פיגורים 3444 ש"ח !!!!!!!!!!

    חייב עזרה או שיהיה פה דם!!!!!!!!!!!!!

השאר תגובה