הפצת המאבק לביטול האגרה – פנייה לציבור

המאבק לביטול האגרה זקוק לעזרתכם בדחיפות. אנחנו בכיוון הנכון, אבל ניצבים מולנו כוחות איתנים המחוברים חזק לכספי הציבור. זה הרגע להחליט אם להתקפל או להצטרף עד הסוף

המאבק לביטול האגרה זקוק לעזרתכם בדחיפות. אחרי חודשים של פעילות, אנחנו בכיוון הנכון, מקבלי ההחלטות קשובים ומרגישים את לחץ הציבור, ויש סיכוי טוב שנצליח. אבל ניצבים מולנו כוחות איתנים, חמושים בעורכי דין, לוביסטים ותקשורת. הם מחוברים חזק לכספי הציבור ונלחמים עד הרגע האחרון, תוך שהם מנסים לאיים ולהפחיד אותנו.

הגיע הרגע להחליט – האם אנחנו מתקפלים ומוותרים או ממשיכים קדימה עד הסוף?

כדי לתת למאבק סיכוי הוגן להצליח, דרושים משאבים. גם אנחנו צריכים להיות מסוגלים להפיק חומרי הסברה טובים ולהפיץ אותם ברשת, בשטח, בתקשורת ואפילו בכנסת ובממשלה. אנחנו רק מתנדבים מהציבור הרחב, אבל ביחד, יש לנו כוח אמיתי.

אני פונה אל כל אחד ואחת מכם להצטרף למאבק באופן רשמי ולהשקיע כמה שקלים לטובת הצלחתו. קליק אחד על הקישור כאן היישר לאתר הדסטארט – הצטרפות למאבק לביטול האגרה.

אם אנחנו רוצים לנצח ולהוכיח שהתארגנות אזרחית יכולה עדיין לשפר את מציאות החיים בישראל, אסור לנו לשתוק ואסור לנו להתכופף.

הצעד הגדול הבא במאבק הוא הגשת הצעת חוק לביטול האגרה וגיבוש רוב של חברי כנסת לתמוך בה. כאשר עשרות אלפי הפעילים צופים מקרוב, יש לחוק סיכוי טוב לעבור בתוך כמה חודשים.

זו המטרה, אבל היא דורשת אמצעים. למה שרק להם יהיה לוביסט? למה שרק להם תהיה נגישות לתקשורת?

אם אתם באמת רוצים לנצח במאבק ולבטל את האגרה, אני פונה אליכם ומבקש מכל אחת ואחד להשקיע במאבק כמה שקלים. לא הרבה. בעשר השנים הקרובות תשלמו אגרה בסך של מעל 3,500 שקל, אז מה, לא שווה להשקיע למשל 35 שקלים כדי לבטל אותה?

אפשר בקלות לשלם בכרטיס אשראי, והתשלום יתבצע רק אם יצטרפו מאות ואלפי אנשים. כל משתתף יקבל תודה אישית ואפילו יותר.

את הכסף נשקיע כולו לשם קידום הצעת החוק לביטול האגרה בכנסת ובתקשורת. כל מי שנעסיק יעבוד מתוך רצון לעזור למאבק ובתנאי שכר מופחתים. לא נבזבז שקל.

אז זהו, אנחנו ממשיכים במאבק לביטול האגרה. גם את הנטל הזה אנחנו צריכים לשאת. אף אחד לא יעשה את העבודה במקומנו. אבל ביחד, יש לנו כוח ואנחנו יכולים לשפר את מציאות החיים בישראל.

הצטרפו למאבק ממש עכשיו, ואל תשכחו לשתף ולהזמין כמה שיותר חברים. תודה ובהצלחה לכולנו!

קליק אחד על הקישור כאן היישר לאתר הדסטארט – הצטרפות למאבק לביטול האגרה.

השאר תגובה