מהפכה מתחילה בדקה אחת שפויה

היום בחירות – כנסו והשפיעו

"בדקה אחת שפויה / הצלחתי לראות את אניות הצער טובעות / בים גדול של תקוות קטנות ויין" כתב ושר מיכה שטרית באחד משירי הייאוש והתקווה היפים ביותר. ואכן, יש לא מעט ייאוש בישראל. המועקה של יוקר המחייה, ההיפרדות הסקטוריאלית, חוסר השוויון, האכזבה מהמערכות החינוך והבריאות. אבל יש גם תקווה. לא במקרה ממשיך השיר: "בדקה אחת שפויה / הצלחתי לראות מלאכים בשמי העיר הזאת / אלוהים לא מוותר עלינו עדיין". גם לנו אסור לוותר.

אלוהים לא מוותר עלינו עדיין. מיכה שטרית

אלוהים לא מוותר עלינו עדיין. מיכה שטרית

דקה אחת עושה לפעמים את כל ההבדל. וממש היום יש לכל אחת ואחד מאיתנו הזדמנות להקדיש דקה אחת כדי לעורר תקווה חדשה בישראל. אנחנו, שעובדים, משלמים מסים, משרתים, אבל בסוף היום מרגישים שלא סופרים אותנו – אנחנו מתעוררים. אחרי שנים של פער הולך וגדל בין נבחרי הציבור והמצביעים שלהם, במקום להרים ידיים, אנחנו מתלכדים סביב נושאים מוסכמים ויוצאים למסע משותף לשינוי המציאות בישראל.

עוּרו. זה שמה של התנועה החברתית לייצוג הרוב בישראל, אשר באה להזכיר לנבחרי הציבור עבור מי הם צריכים לעבוד. לא לוביסטים ולא סקטורים צרים אמורים להכתיב את סדר היום בישראל, אלא אנחנו. גם מיכה שטרית המקסים חבר בפורום המייסדים של תנועת עורו, לצד אנשי עסקים, תרבות וחברה מכל קצוות הארץ ורבדי האוכלוסייה. אליהם הצטרפו כבר אלפים והגיעה השעה שכולנו נתעורר ביחד איתם.

עורו החלה את פעילותה בהכרזה על בחירות כלליות. אחרי מסע של חודש ברחבי ישראל מגיע מסע הבחירות לשיאו ממש היום. אלא שהפעם לא מדובר בבחירות במפלגות, אלא בחירות על הנושאים שחשובים לנו באמת. חינוך טוב יותר, הפחתת יוקר המחיה, חיזוק הביטחון האישי, ועוד. הציבור הרחב מוזמן להצביע ולדרג את הנושאים החשובים ביותר ולסייע בעיצוב מחדש של סדר העדיפות במדינה. לאחר הבחירות, תפעל תנועת עורו לקידום הנושאים שנבחרו – בשטח, ברשת, בתקשורת, בכנסת ובממשלה – עד להצלחה המשותפת של כולנו.

בדקה אחת גם אתם יכולים להשפיע על עתידנו. הגיע הזמן לקחת אחריות על ישראל. זו המדינה שלנו ואף אחד אחר לא יעשה זאת במקומנו. כנסו ממש עכשיו לאתר של עורו, הצביעו והשפיעו: www.uru.org.il.

"אז מה בינתיים? על הברכיים, / קרוב לאדמה רחוק מהשמיים, / צמוד אלייך בינתיים."

שיהיה לכולנו בהצלחה.

תומר טרבס הוא מנכ"ל תנועת עוּרוּ – לייצוג הרוב בישראל

ואם זה עשה לכם חשק לשיר הנפלא הזה, אפשר לנגן אותו כאן:

פורסם במקור באתר עורו.

השאר תגובה