הבית החברתי – תקווה חדשה

התגבשנו סביב ביטול האגרה ולמדנו, שביחד – יש לנו כוח! עכשיו, לקראת האתגרים הבאים – יוקר המחיה, חינוך, שוויון – מקימים בית חדש, תקווה חדשה, הבית החברתי.

בשקט ובהצנע לכת, נשיק כאן את "הבית החברתי", תנועת ההמשך למטה המאבק לביטול האגרה.

המאבק הציבורי לביטול האגרה הצליח פעמיים. ראשית, בזכות הלחץ המאורגן וההתמדה שלנו, התחייבה הממשלה לבטל את האגרה ואנחנו נוודא שהחלטה זו תיושם.

שנית, במהלך המאבק, התגבשנו ביחד מעל 85,000 פעילים בעמוד המאבק "מבטלים את אגרת הטלוויזיה" ומצאנו מחדש את התקווה, כי ניתן עדיין לשנות דברים במדינה. ביחד, יש לנו כוח ואנחנו נערכים לקראת האתגרים הבאים – הצטרפו והשפיעו.

הבית החברתי – נעים להכיר

חברנו יחד, ישראלים מכל קצוות הארץ ומכל קבוצות האוכלוסיה, שמנו בצד נושאים מפלגים, והצלחנו לפעול למען מטרה משותפת. התחלנו עם המאבק הציבורי לביטול האגרה, אשר צבר תאוצה וכנגד כל הסיכויים, הביא להישג של החלטה על ביטול האגרה. אנחנו ממשיכים לעקוב וללחוץ עד ליישום ההחלטה.

עכשיו, עם תקווה חדשה, אנחנו מתארגנים לקראת האתגרים הבאים, המשותפים לציבור הרחב בישראל ואין להם ייצוג הולם. אנחנו מתעוררים ולוקחים אחריות. אף אחד אחר לא יעשה זאת במקומנו. הצטרפו והזמינו חברים להצטרף.

ביחד, נרכיב את החזית החברתית הגדולה בישראל ונשפר את מציאות החיים בישראל.

הבית החברתי - תקווה חדשה, בית חדש

הבית החברתי – תקווה חדשה, בית חדש

איך מצטרפים לבית החברתי?

יש לכם פייסבוק? לחצו על הקישור לעמוד ותנו שם לייק בבקשה: הבית החברתי בפייסבוק.

להרשמה, בואו להיות החברים הראשונים והצטרפו: טופס הרשמה לבית החברתי.

בטרם ההשקה, פתחנו שאלון שבעזרתו ננסה לקבוע סדר עדיפויות לנושאים החשובים וכן דרך התארגנות, ואתם מוזמנים ללחוץ על הקישור ולהשיב: מה חשוב לך?

מי עומד מאחורי הבית החברתי? איך אפשר לעזור?

לשאלות נוספות והמשך קריאה, אתם מוזמנים לעמוד בנושא: הבית החברתי.

בהצלחה לכולנו…!

השאר תגובה